Wie zijn we?

Long, long time ago..
Hi, wij zijn de Giesbers Group. En wat leuk dat je hier bent. We zijn een familiebedrijf en net als families zijn wij ook gegroeid en ouder geworden. Inmiddels mag je ons gerust volwassen noemen met een hand vol zusterbedrijven, meer dan 130 talenten en talloze verschillende disciplines. Samen maken we al 50 jaar opvallende communicatie voor kleine en grote merken. Van tv-commercials tot Instagram AR filters. En van digitale folders tot online campagnes met influencers. Wat klein begon is door passie voor retail communicatie uitgegroeid tot de zelfstandige bureau groep die we nu zijn. Noem het een uit de hand gelopen hobby.

Missie

Binnen de groep werken onze bureaus en content studio’s maar aan één doel, het creëren van relevante, verbluffende en resultaatgerichte klantervaringen voor merken. Ok, dat zijn er misschien drie. Om dát te bereiken werken we veel samen. Want als een groep zijn we sterker en creatiever. En kunnen we invulling geven aan elke through the line 360˚ campagne van idee tot productie.

Visie

De consument wordt overspoeld met informatie en bepaalt binnen enkele seconden wat relevant is en wat niet. Een optimale customer journey zonder hobbels of gaten, waar alle contactmomenten natuurlijk voelen is dan essentieel. Wij geloven dat data en nieuwe technologieën ons helpen. Maar geloven ook dat de menselijke interpretatie en vertaling door creatie het verschil maken. En met een flawless executie heb je niet alleen een goed idee, maar maak je een onuitwisbare indruk.

Ambitie

Onze ambitie is om zelfstandig door te groeien en nog verder te specialiseren op het gebied van digital marketing, data en content(productie). We kijken ook buiten onze grenzen want naast onze klanten in Belgie, Italie en de Verenigde Staten, zijn er nog zoveel landen te ontdekken! Natuurlijk hebben we nog meer ambities, zoals prijzen winnen voor ons werk en de beste vrijmibo. En we willen graag onze booth camp op de parkeerplaats weer hervatten.